Συνήθειες που αυξάνουν το κοιλιακό λίπος

Συνήθειες που αυξάνουν το κοιλιακό λίπος

Αρκετές καθημερινές συνήθειες αυξάνουν το κοιλιακό λίπος το οποίο χαρακτηρίζεται και ως σπλαχνικό λίπος, και είναι πολύ επιβλαβές. Το λίπος που συμπυκνώνεται στην κοιλιά συνδέεται με διάφορες ασθένειες σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και καρδιαγγειακών προβλημάτων.

Γεύμα αργά τη νύχτα

Δοκιμάστε να φάτε το δείπνο σας 2 ώρες πριν κοιμηθείτε και εάν χρειάζεστε πραγματικά ένα σνακ πριν από τον ύπνο, αποφύγετε τα γλυκά και προτιμήστε 1 κομμάτι  τυρί με 1 κριτσίνι ολικής άλεσης.

Καθιστική ζωή

Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε τις σκάλες  και όχι τον ανελκυστήρα. Χρησιμοποιήστε κάθε ευκαιρία να κινηθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο!

 

Έλλειψη ύπνου

Εάν το σώμα σας δεν είναι ξεκούραστο, δεν μπορεί να συνεργαστεί με την απώλεια βάρους ή την απελευθέρωση λίπους. Οι κακές συνήθειες ύπνου επηρεάζουν τα επίπεδα άγχους, τη ρύθμιση ορμονών και το μεταβολικό ρυθμό. Για παράδειγμα, λίγες ώρες ύπνου θα αυξήσουν την παραγωγή γκρελίνης, την ορμόνη της πείνας, καθιστώντας  πιο πιθανό να τρώτε ακατάστατα μέσα σ την ημέρα και να επιλέγετε ανθυγιεινά τρόφιμα. Επτά- Οκτώ ώρες ύπνου, δημιουργούν επαρκή επίπεδα  της ορμόνης λεπτίνη, η οποία δίνει το σήμα του κορεσμού, και έτσι δεν τσιμπολογάτε μέσα στην ώρα. Ο ανεπαρκής ύπνος συσχετίζεται επίσης με αύξηση της κορτιζόλης, ορμόνης του stress, η οποία αυξάνει την όρεξη.

Μη υγιές  έντερο

Έρευνα έχει δείξει πως η ανθυγιεινή ισορροπία των βακτηρίων του εντέρου μπορεί να προάγει την αύξηση βάρους συμπεριλαμβανομένου και του κοιλιακού λίπους. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα συντηρητικά, τα  χημικά και τα σάκχαρα καταστρέφουν τη φυσιολογική χλωρίδα του εντέρου. Αποφύγετε επεξεργασμένα τρόφιμα για να κρατήσετε την καταστροφή της χλωρίδας του εντέρου. Επιπλέον, δοκιμάστε να τρώτε προβιοτικά και πρεβιοτικά.

Υπερβολική πρόσληψη ζάχαρης

Η προσθήκη επιπλέον ζάχαρης στα τρόφιμα  δεν έχει διατροφική αξία. Είναι εξαιρετικά εθιστική και θέτει σε κίνδυνο την υγεία μας. Περιορίστε δραστικά τις ποσότητες ζάχαρης που καταναλώνετε. Τα απλά σάκχαρα μεταβολίζονται στο ήπαρ. Όταν, λοιπόν, το ήπαρ αναγκάζεται να επεξεργαστεί μεγαλύτερες ποσότητες σακχάρων από αυτές που αντέχει, τα μετατρέπει σε λίπος, το οποίο τείνει να συσσωρεύεται γύρω από την κοιλιά και τους μηρούς.

Υπερκατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων

Η μείωση της πρόσληψης επεξεργασμένων υδατανθράκων μπορεί να βοηθήσει πολύ στην απώλεια λίπους, ειδικά του κοιλιακού. Μελέτες έχουν δείξει πως άτομα που κατανάλωναν δημητριακά ολικής αλέσεως είχαν 17% λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν αυξημένο κοιλιακό λίπος, σε σχέση με εκείνους που είχαν υψηλή πρόσληψη σε επεξεργασμένα δημητριακά.

Υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

Το αλκοόλ αποδίδει αρκετές θερμίδες, παρόμοιες με αυτές του λίπους, σε σύγκριση με τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες. Έτσι λοιπόν, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει το ενεργειακό περιεχόμενο της διατροφής μας με αποτέλεσμα η περίσσεια των θερμίδων να αποθηκεύεται ως λίπος.