Καλό Πρωινό και Σνακ στο Γραφείο

Καλό Πρωινό και Σνακ στο Γραφείο

Πολλοί πιστεύουν ότι τα σνακς ενδιάμεσα από τα γεύματα μπορούν να προκαλέσουν το αίσθημα του κορεσμού την ώρα του φαγητού, με αποτέλεσμα να παραλείψουμε το κυρίως γεύμα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αντίθετα τα μεγάλα κενά ανάμεσα στα γεύματα προκαλούν τα αντίθετα αποτελέσματα, δηλαδή την αύξηση βάρους.

Το σνακ στο γραφείο είναι μια συνήθεια που λίγοι έχουν υιοθετήσει.

Το σνακ στο γραφείο περιλαμβάνει:

  • Μικρή μερίδα ξηρών καρπών, για παράδειγμα αμύγδαλα, καρύδια ανάλατα  και λίγα αποξηραμένα φρούτα, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα του φρέσκου φρούτου.
  • Ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2% με μια χούφτα βρώμη ή γκρανόλα και μια πρέζα κανέλας.
  • Μία σπιτική μπάρα δημητριακών, από ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα
  • Το καρότο και το αγγουράκι είναι μια πιο δροσερή επιλογή.
  • 1 φρούτο της επιλογής σου και 2 κριτσίνια ολικής άλεσης ή πολύσπορα

 

Τι θα πρέπει να αποφεύγουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας

Μια δίαιτα πλούσια σε υδατάνθρακες και σάκχαρο δημιουργεί τεχνητή ενέργεια και ακολουθεί πτώση των ενεργειακών επιπέδων. Αυτό μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο σε σας.

Τα σνακ που πρέπει να αποφύγετε στο γραφείο περιλαμβάνουν όλα τα είδη ζαχαροπλαστικής, όπως γλυκά, σοκολάτα, μπισκότα, αρτοσκευάσματα και ανθρακούχα ποτά.

Θα συνιστούσα ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες. Ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες επιτρέπει στο σώμα να απελευθερώνει ενέργεια αργά το πρωί, βοηθώντας έτσι να αποφύγετε την ανάγκη για γλυκό.

Παραδείγματα υγιεινού πρωινού περιλαμβάνουν:

  • 2-3 παξιμαδάκια κρίθινα με 1 κομμάτι σκληρό τυρί ή cottage cheese και λίγη ντομάτα
  • 1 ποτήρι γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης και 1 μπανάνα
  • 2 αυγά μεσαία βραστά  και 1 κρίθινο παξιμάδι με 2-3 ντοματίνια
  • 1 μεσαία αραβική πίτα με 1 κ.σ. γιαούρτι 2%,1/2 κ.γ. κουρκουμά ή καπνιστή πάπρικα, 1 φέτα τυρί, 1 φέτα γαλοπούλα καπνιστή, προαιρετικά φύλλα δυόσμου ή βασιλικού για περισσότερη γεύση.