Εύκολοι τρόποι για να κάνουν τα παιδιά σας φυσικές δραστηριότητες

Εύκολοι τρόποι για να κάνουν τα παιδιά σας φυσικές δραστηριότητες

Η σωματική δραστηριότητα είναι καλή για τα σώματα των παιδιών. Τουλάχιστον 60 λεπτά δραστηριότητας την ημέρα βοηθούν τα παιδιά να αναπτύσσουν δυνατά οστά, μυς και αντοχή και να διατηρούν ένα υγιές βάρος. Υπάρχουν ολοένα και περισσότερες ενδείξεις ότι η μέτρια έως έντονη σωματική δραστηριότητα συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης των παιδιών.

Φτιάξε το πρόγραμμα της ημέρας και προσπάθησε τα παιδιά σου να έχουν 60 λεπτά φυσικής δραστηριότητας καθημερινά. Θυμηθείτε σαν γονείς να επαινείτε, να ανταμείβετε και να ενθαρρύνετε τη σωματική άσκηση των παιδιών σας παρέχοντας τον εξοπλισμό και την έμπνευση που χρειάζονται.

Δραστηριότητες στο σχολείο

Για έναν υγιεινό τρόπο ζωής, τα παιδιά χρειάζονται ελεύθερο παιχνίδι και ειδικές οδηγίες. Ο ιδανικός χρόνος για τις δραστηριότητες στη διάρκεια του σχολείου είναι τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα. Εκτός από την καθημερινή γυμναστική στα σχολεία, επωφεληθείτε από τα μαθήματα εξωτερικά όπως τα η κολύμβηση ή ο χορός. Η κατάλληλη φυσική δραστηριότητα είναι αυτή που γίνεται διασκέδαση για το παιδί.

Ανταγωνιστικός αθλητισμός 

Πολλά παιδιά απολαμβάνουν διαφορετικές δραστηριότητες. Δοκιμάστε αθλήματα και δραστηριότητες  ατομικά ή ομαδικά, όπως το ποδόσφαιρο και τις πολεμικές τέχνες – για να δεις ποιοι τύποι δραστηριότητας ενδιαφέρουν το παιδί σου.

Κάνοντας τις διακοπές διαφορετικές 

Καθώς διανύουμε τον μήνα των καλοκαιρινών διακοπών, φρόντισε να βρείτε οικογενειακά χρόνο για πεζοπορία  ή ποδήλατο, ανάλογα τις συνθήκες. Οργανώστε μια ολοήμερη βόλτα με τα ποδήλατα εξερευνώντας νέες γειτονιές.

Βοήθεια για τις οικιακές εργασίες

Ενθάρρυνε τα παιδιά να συμμετέχουν σε ενεργές υπαίθριες δουλειές, όπως μάζεμα των φύλλων, πότισμα φυτών, σκούπισμα ή καθαρισμός της αποθήκης. Κάνε τις δουλειές να φαίνονται  διασκεδαστικές βάζοντας χαρούμενη μουσική και να είσαι βέβαιος πως τα παιδιά θα συμμετέχουν με ευχαρίστηση.

Γίνε ενεργό παράδειγμα 

Προσπάθησε να παρουσιάσεις τη σωματική άσκηση ως μια σημαντική στιγμή για να φροντίσεις το σώμα και την υγεία σου, και όχι σαν μια αγγαρεία. Βρες τις δραστηριότητες που σου αρέσουν και φρόντισε να τις εντάξεις στην καθημερινότητα σου για τουλάχιστον 30 λεπτά.