Διακοπές..και τώρα τι τρώμε;

Διακοπές..και τώρα τι τρώμε;

Στις καλοκαιρινές διακοπές συνηθίζουμε να τρώμε έξω πιο συχνά απ’ ότι συμβαίνει τον υπόλοιπο χρόνο. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να τρώμε και ανθυγιεινά. Τρώγοντας τις σωστές ποσότητες σε συνδυασμό με υγιεινές επιλογές δεν υπάρχει φόβος για αύξηση βάρους.

Στην ταβέρνα ή στο εστιατόριο

Αν η παρέα μας έχει επιλέξει να δειπνήσει σε κάποια ταβέρνα ή εστιατόριο δεν υπάρχει κανένας φόβος για την επιλογή του φαγητού. Σίγουρα θα βρεις κάτι νόστιμο, ελαφρύ και υγιεινό όπως ψητό κοτόπουλο, ψάρια ή θαλασσινά, λαδερά εποχής κτλ. Σε συνδυασμό πάντα με μια φρεσκοκομμένη σαλάτα έχεις ένα πλήρες γεύμα που μπορείς να απολαύσεις χωρίς τύψεις.

Στο φούρνο

Στην περίπτωση που αποφάσισες να πάρεις πρωινό απ’ το φούρνο του χωριού, απέφυγε τις σφολιάτες και επέλεξε κάποια πίτα φούρνου με χωριάτικο φύλλο, σάντουιτς από ολικής άλεσης ψωμί ή τορτίγια με τυρί,γαλοπούλα, μαρούλι και ντομάτα, κριτσίνια ολικής άλεσης. Αν είσαι τυχερός και ο φούρνος φτιάχνει και μπάρες δημητριακών μην παραλείψεις να πάρεις για να τις φας στο δεκατιανό σου.

Στο ξενοδοχείο

Όταν το πρωινό ή κάποιο κυρίως γεύμα παρέχεται απ’ το ξενοδοχείο σε μπουφέ μην πέσεις στην παγίδα και γεμίσεις το πιάτο σου ως επάνω λες και είναι το τελευταίο σου γεύμα. Προτίμησε πάλι κάτι υγιεινό όπως θα έτρωγες και στο σπίτι σου. Φάε αργά και μάσα καλά την τροφή σου. Δεν χρειάζονται υπερβολές επειδή είσαι διακοπές, σκέψου την προσπάθεια που κάνεις τόσο καιρό…είναι κρίμα να πάει χαμένη!

Στην παραλία

Οι ώρες που  περνάς στην παραλία καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να ξεχνάς να έχεις πάντα μαζί σου σνακ (κριτσίνια ολικής άλεσης, μπάρες δημητριακών, μπισκότα χωρίς ζάχαρη, ξηρούς καρπούς) και φρέσκα φρούτα. Το σώμα σου χρειάζεται ενέργεια κάθε τρεις ώρες και ας είναι διακοπές.

Μην ξεχνάς πως τους θερινούς μήνες με την αύξηση της θερμοκρασίας ο οργανισμός μας χρειάζεται και την απαραίτητη ενυδάτωση. Το πιο φθηνό ποτό είναι το νερό, απόλαυσε το!!!

Καλό Καλοκαίρι