Γλυκές αμαρτίες..

Γλυκές αμαρτίες..

Η καλή γεύση και η διατροφή πάνε μαζί ακόμη και για το επιδόρπιο. Πολλές φορές έχουμε αναζητήσει γλυκές αμαρτίες στα ντουλάπια της κουζίνας. Ικανοποίησε την επιθυμία για γλυκό με μια υγιεινή επιλογή. Δοκίμασε τις παρακάτω ιδέες:

  • Parfait: Σε ένα μπολ βάζουμε μια στρώση από τριμμένα δημητριακά ολικής άλεσης. Στη συνέχεια προσθέτουμε κεράσια, φράουλες και κομμένα φρούτα της αρεσκείας μας. Βάζουμε γιαούρτι 2% και πασπαλίζουμε με λίγη σοκολάτα υγείας.
  • Μπάρα χωρίς ψήσιμο: Ανάμιξε δημητριακά υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες με σταφίδες και αρκετό μέλι για να το κρατήσετε μαζί. Μπορείτε να προσθέσετε και ξηρούς καρπούς για έξτρα ενέργεια.
  • Ψητά φρούτα: Κόψτε και ψήστε ελαφρώς στο φούρνο μπανάνα, μάνγκο, ροδάκινο ή μήλο. Μόλις γίνει, πασπαλίζουμε με κανέλα, τριμμένα αμύγδαλα ή πεκάν και θρυμματισμένες νιφάδες βρώμης.